OLX-тың жаңа дизайны жаңа өткел секілді пайдаланушыларға дұрыс таңдау жасауға жәрдемші. Бұл өнімді қарапайым, түсінікті әрі жетік етуге септігін тигізеді.
Осылайша даму барысында дизайнның жаңа тілі, бізге сапалы және ыңғайлы өнімдер жасауға мүмкіндік тудырады.
OLX Қазақстан ребрендинг арқылы қазақстандықтарға компанияның жаңа келбетін, жаңартылған дизайны мен интерфейсін ұсынды, сондай-ақ бренд идеясын жаңартып, OLX сервисінің жаңа тұжырымдамасы: “адамдардың өмірін жақсартатын шешімдер табу оңай, қарапайым, қызық әрі жағымды эмоцияларға толы” екенін жеткізді.
OLX негізінде көптеген таңдау мүмкіндіктері бар, және жаңа логотипте олардың маңыздылығын көрсеттік. Таңдаулар арасындағы ауысым секілді ол да динамикаға толы. OLX-тан табуға болатын барлық сирек кездесетін, бірегей, және қажет тауарлар мен қызметтерді, әрі платформа әмбебаптығының белгісі. Логотипіміз кең таңдау символы – не іздесеңіз де табасыз.
Өнімді толықтай өзгертіп, ыңғайлы әрі заманауи интерфейс пен дизайн жасадық.
Оңайырақ. Хабарламалар, хабарландырула және телефон профилі арасында жылдам ауысу панельдің қолайлығы арқасында жүзеге асты.
Жылдамырақ. Іздеу нәтижелерін енді іздеу парағында сұрыптай аласыз.
Ыңғайлырақ. Хабарламаларда сурет атаулары енді жоқ, тек суреттің өзі.
Қазақстандықтар өмірін жақсартуға септігін тигізуге барынша талпынып жүрген баяғы OLX екенімізді еске салып кеткіміз келеді.
OLX қосымшасын жаңартқан болсаңыз, бұрынғы дизайнды қайтару мүмкіндігі жоқ. Жаңа дизайн ыңғайлырақ әрі көзге жағымды, тек үйрену үшін біраз уақыт керек деп санаймыз.